دوست داشتنی
دوست داشتنی

ق اط ی پ ا ت ی


داستان جالب

  یه روز خـانومـی قبـل از برگشتـن هـمسرش از سـر کار،در نـامه ای نـوشت:
"مـن خونـه رو تا ابـد تـرک کردم و دیگـه حاضـر نیستـم با تـو زندگـی کـنم!!"
نامـه رو گـذاشت روی مـیزو خـودش رفت زیـر تخـت خـواب قـایم شد که عکـس العـمل شـوهرش رو بـعد از خـوندن نامـه ببینـه!!!
شوهـرش خـسته از سـر کار میـاد و وارد اتـاق شـد و چشمـش به کـاغذ روی میـز افتـاد و نامـه ی همسـرش رو خـوند،،،
پس از خـوندن نامـه با خونسـردی روی کاغـذ چیـزی نوشـت،
در همیـن هنگـام زنـگ موبایـل شوهـر به شـدا در میـاد و شوهـر جـواب میـده:
"سـلام عزیـزم،من فـقط لبـاسامو عـوض کنم میـام،،،منتـظرم باش فـدات شم،،،خداروشـکر ایـن زنم از خـونه رفتـه و برا هـمیشه گورشـو گم کـرده،ایـشالا دیگـه ریختـشو نبینـم،من تـا نیـم ساعت دیگـه پـیشتـم"
بـعد در حالـی که داشـت زیر لـب آواز مـی خوند از خـونه خارج شد،،،
زن که از شـدت عصـبانیت و ناراحـتی داشت مـی مرد بـعد از خروج شـوهرش،از زیـر تخـت بیـرون اومـد ورفت ببیـنه شوهـرش چی رو کاغـذ نوشـته،،،
دیـد شوهـرش نوشـته:
"خـنـگــول دیـوونــه،کـف پــای چـپـت مـعــلوم بــود!!
مــن مـیـرم نـون بـخــرم و بـیــام



نظرات شما عزیزان:

fere$hte
ساعت8:52---14 آبان 1393
عااااااااااااااااالی بود.

هلیا
ساعت13:12---16 مهر 1393
اسمِ بازیِ من و خدا زندگی ست

هیچ چیز، مثلِ بازیِ قشنگِ ما عجیب نیست

بازی ای که ساده است و سخت،

مثلِ بازیِ بهار با درخت

با خدا طرف شدن کارِ مشکلی ست،

زندگی

بازیِ خدا و یک عروسکِ گِلی ست!


alone
ساعت3:09---16 شهريور 1393
چه زیبا حرف میزنی ؟ تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن
از زاویه تو … آها دیدم
از زاویه ی تو چه تنگ است کنارهم نشستن دوضلع من وتو...


هلیا
ساعت19:55---5 شهريور 1393
°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨


alone
ساعت15:00---25 مرداد 1393
dame mardaye injuri garrrrrrrrm

هلیا
ساعت18:06---3 مرداد 1393
گفتند: گرسنگی نکشیدی

عاشقی یادت بره ..!

روزه گرفتم تا فراموشت کنم .

اما شدی...

دعای افطار و حاجت سحرم !!


leyli.net7
ساعت16:48---3 مرداد 1393
سلام علی تو وبتو اپ نمیکنی اینه ک میام میبینم اپ نیستی کامنتم نمیزارم در نتیجه
پاسخ:سلام شما به بزرگی خودتون ببخشید //وقت نمیکنم آپ کنم


leyli.net7
ساعت17:43---24 تير 1393
این پستتم قشنگ بود خخخخ خداییش اخرشو خودم حدس زدم یارو چی میخاد بگه ولی من یکی دیگشو تو ی سایت دیگ خوندم خیلی غم انگیز بودش دو روز دپ بودم
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخ


:::atieh:::
ساعت22:43---23 تير 1393
چققققققققدباحال بودواقعاخخخخ ابروی هرچی زنه ...خخخخخ واقعا باحال بودلایک
پاسخ:مررررررررسی


اجی asal
ساعت16:00---19 تير 1393
ساکت نیـــــــــــــــــــــســــــ تم ...

لبهایم هم نســــــــــــــوخته ...

فقــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــط

تمام من تاول زده از اشی که نخوردم ...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:,

  توسط -Lovely  |
 

 



سلام به وبم خوش اومدین ایشالله که از وبم خوشتون بیاد نظر یادتون نره / بچه /مخلص همه بچه های باحال هستم...


 

 

 سخنی با دخترا......................
 ]چقد سخته***************8
 حكايت
 کاش می شد
 پند لقمان
 بخشیدن هنره که هرکسی نداره الان
 به سلامتی
 غیرتی

 

اسفند 1393
آذر 1393
آبان 1393
مهر 1393
تير 1393
خرداد 1393
آذر 1391
آبان 1391
شهريور 1391

 

-Lovely

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوست داشنتی و آدرس lovely3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درهم برهم
have-fun
سارا یکتا
●!❤ عــاشقانه ❤!●••
˙·٠•●♥یه دخی تنــــها♥●•٠·˙
smart g
دل نوشته
عاشق تنها
صبح امید
♥ANIL.AILIN♥
رویای عشق>داش رحیم<
lovly heliya
همه چی در هم
شیطونککککککک
حااااااانی
جیگر
ترنم اشکها و لبخند ها
دختران صورتی
دخمل صورتی
دختران آریایی
عشق من
بانوجان
نمکدون
عاشقترین
عاشقانه
روانشناسی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

کادیلاک بچه ابرقو
بانک مقالات دانشگاهی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 457
بازدید کل : 9914
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 286
تعداد آنلاین : 1